Thu, 28/04/2016 - 12:09 · per nuriaalcober
cicle-tallers

FESTIVAL MIRA BERLÍN : TALLER DE FULLDOME 360º

Data del taller: 
08/06/2016 - 15:00 to 10/06/2016 - 20:00
Inscripció: 
Oberta
Preu: 
190 €/ 240€

MIRA Berlin, que se celebrarà el dissabte 11 de juny a l’emblemàtic edifici Funkhaus Berlin, antiga seu de la ràdio de la República Democràtica Alemanya.
Tots els shows de la primera edició berlinesa del festival es caracteritzen per tenir un component de novetat, ja sigui perquè els artistes presenten nou album o perquè és la primera vegada que actuen a la ciutat. MIRA Berlin serà una jornada de més de 15 hores al voltant de les arts digitals.

MIRA Berlin ocuparà 3 espais del magnífic edifici històric, símbol del disseny institucional alemany, situat a l’est de la ciutat i a la vora del riu Spree: la Kultursaal, el Recording Hall 1 i el Recording Hall 2. A més, el MIRA Dome estarà instal·lada a l’exterior del recinte.

Contingut

El Fulldome Workshop 360º tractarà tots els aspectes d’un projecte Fulldome, la creació de continguts audiovisuals 360º amb Blendy 360 Cam, el plantejament tècnic i el mapeig de la cúpula -el MIRA Dome- amb el seu programari Blendy Dome VJ.

Professor

El Workshop estarà impartit per l’artista new media i cofundador del col·lectiu artístic United VJs, Pedro Zaz (Brasil).

Dates i lloc

El Fulldome Workshop 360º s’impartirà els dies 8, 9 i 10 de juny -amb classes de 4 hores cada dia-. La part teòrica del taller es realitzarà a les aules de la Funkhaus Berlin, mentre que la pràctica es realitzarà en el MIRA Dome instal·lat en l’exterior del mateix recinte, una cúpula geodèsica de 10 metres d’alt i 17 metres d’ample dedicada a projectes artístics envolvents en 360º.

El workshop està organitzat per MIRA, Eyesberg, Telenoika i United VJs i les places són limitades.

Preu del workshop

Si es realitza l'inscripció abans del 9 de maig: 190€
Si l'inscripció es realitza posteriorment 240€

Inscripcions
Cal escriure un mail a fulldomeworkshop@telenoika.net

Mes tallers

  • Producción de Fulldome en tiempo real con Processing

    Alba G. Corral imparte este taller de Producción de Fulldome en tiempo real con Processing. El taller consiste en aprender el workflow necesario para crear una pieza en formato fulldome 360 a través de un lenguaje de programación tan conocido como el processing y en este caso usando la librería planetarium. Para aquellos que no lo conocen, Processing es un lenguaje de programación y un entorno de desarrollo integrado de código abierto basado en Java, de fácil utilización, y que sirve como medio para la enseñanza y producción de proyectos multimedia e interactivos de diseño digital.

  • Iniciación a Unity para artistas visuales

    Objetivos
    Obtener conocimientos básicos del uso del entorno Unity
    Introducción al lenguaje de programación de Unity(C#)
    Aproximar el entorno Unity a creadores y artistas, y ver la posibilidades que ofrece para proyectos visuales
    Aprendizaje del uso de Unity en nuestro flujo de trabajo
    Creación de un pequeño proyecto personal con Unity
    Aprender a usar inputs externos para poder crear proyectos audioreactivos e interactivos.
    Aprender a crear contenidos para diferentes tipos de salida: Realidad virtual, domo, etc.

  • Ambiente Inmersivo :: Creación de Contenido para Fulldome, Mapping y Multiproyección


    El Taller de Ambiente Inmersivo tiene como objetivo proporcionar metodologías eficientes para la producción de contenido para nuevos formatos audiovisuales: mapping, instalaciones Inmersivas y fulldome.


    Propuesta:
    1. Conceptualización de proyectos inmersivos

    2. Sistemas de control informáticos para vídeo.

    3. Multiproyección
    4. Mapping
    
5. Fulldome
    6. Accesorios para proyectos Inmersivos y eventos AV


    Valor : 60 euros


    Data del taller:
    12/11 a 15/11/ 2018 - 10:00 to 14:00


  • Smode Fulldome Real Time Content Creation

    En colaboración con FIU HouseEyesberg Studio y TelenoikaPatrocinado por adidas Originals.


  • DMX y Cintas de Led

    Metodologia:
    En el taller se analizará el uso de la luz como potencia inmersiva
    sobre todo en instalaciones desde el punto de vista teórico y
    práctico. En él se abordarán desde diferentes hardwares y
    sof twares como práct icas de concepción envolviendo
    composiciones de iluminación.