Thu, 15/03/2018 - 13:19 · per neokinok
cicle-tallers

Stage Design y Mapping

Data del taller: 
26/03/2018 - 16:00 to 28/03/2018 - 20:00
Inscripció: 
Oberta
Preu: 
50 €

El vídeo mapping és una de les tècniques més noves de creació audiovisual digital, basada en ajustar de manera precisa la imatge de vídeo a un objecte, superfície o volum. Dins d'aquesta tècnica, la més coneguda i demanada és la del Mapping Building o Mapping Arquitectònic.



Professorat:
Impartit per Ricardo Cançado; creador visual de la comunitat Telenoika ha format part de molts dels projectes de Telenoika Mapping.


Lloc : Carrer Sant Pau 58, baixos Barcelona

Llengua: Castellà

Dates: Del 26/03 - 28/03
16hs - 20hs



Objectius:
Com a objectiu principal intentar oferir una visió avançada de les tècniques i aplicacions del VideoMapping més enllà del Mapping Building; així mateix oferir els coneixements teòrics, tècnics i pràctics per poder afrontar un projecte de Mapat Audiovisal de manera professional.

Requisits:
Per poder participar del taller i assimilar els coneixements impartits és un requisit tenir coneixements de creació audiovisual digital en diferents tècniques i tecnologies, edició de vídeo, postproducció, 3D o disseny gràfic. (After Effects, Ilustrator, Cinema4D, 3DMax)

Contingut:

1-VideoMapping: Introducció

2-Maquinari
-Vídeo Projectors
-Òptiques per a video projecció
-Coneiximents Reflex Digital
-Òptiques per a Fotografía
-Scanner 3D
-"Player" + MediaServer
-Targetes Gràfiques + Móduls d'expansió Gràfica
-Senyal de Vídeo; DVI , Vga, Display Port
-Sistemes de sincronia amb elements externs

3-Programari:
-Correcció fotogràfica digital (Photoshop o similar)
-Diseny Gràfic (Ilustrator o Similar)
-Creació 3D (3DMax, C4D, Blender o similars)
-Composició i creació de vídeo ( After Effects o similar)
-Creació i composició de música original i sound effects (Live, Reaktor, Nuendo o similar)
-Edició de vídeo
-"Player" en directe + Eines de Warping (WarpMap, MadMapper, Resolume o similars)

4-Projecte
-Projecte tècnic:
-Visita i estudi tècnic
-Mesures i referències
-Distància, tir i òptica del projector
-Ubicació del públic
-Estudi de les condicions llumíniques
-Projecció o multi projecció
-Posició càmera de fotos + òptica
-Correcció de perspectiva
-Elecció de la resolució del projecte
-Model 3D i vector 2D

-Projecte creatiu:
-Plantejament conceptual
-Documentació sobre el edifici i la ubicació
-Pluja d'idees
-Creació del guió
-Diferents tècniques de creació audiovisual
-Reptes del llenguatge i la narrativa
-Sincronia AV
-Masterizació àudio i vídeo

-Realització:
-Muntatje tècnic; proves i ajustaments
-Warping (quadrar Vector 2D)
-Blending (només multi projecció)

Pràctiques de Mapping:
1-Plantejament d'un projecte de Mapping a petita escala per realitzar al taller
2-Resolume Arena
3-MadMapper + Syphon + Modul 8



-------------------------------------
Inscripcions:
per realitzar les inscripcions: tallers@telenoika.net
Indicant les dades personals i un telèfon de contacte



Inscripcions / Inscripciones / Registration


http://www.telenoika.net/tallers-2018

Mes tallers

  • Producción de Fulldome en tiempo real con Processing



  • Ambiente Inmersivo :: Creación de Contenido para Fulldome, Mapping y Multiproyección


    El Taller de Ambiente Inmersivo tiene como objetivo proporcionar metodologías eficientes para la producción de contenido para nuevos formatos audiovisuales: mapping, instalaciones Inmersivas y fulldome.


    Propuesta:
    1. Conceptualización de proyectos inmersivos

    2. Sistemas de control informáticos para vídeo.

    3. Multiproyección
    4. Mapping
    
5. Fulldome
    6. Accesorios para proyectos Inmersivos y eventos AV


    Valor : 60 euros


    Data del taller:
    12/11 a 15/11/ 2018 - 10:00 to 14:00


  • Iniciación a Unity para artistas visuales

    Objetivos
    Obtener conocimientos básicos del uso del entorno Unity
    Introducción al lenguaje de programación de Unity(C#)
    Aproximar el entorno Unity a creadores y artistas, y ver la posibilidades que ofrece para proyectos visuales
    Aprendizaje del uso de Unity en nuestro flujo de trabajo
    Creación de un pequeño proyecto personal con Unity
    Aprender a usar inputs externos para poder crear proyectos audioreactivos e interactivos.
    Aprender a crear contenidos para diferentes tipos de salida: Realidad virtual, domo, etc.

  • Smode Fulldome Real Time Content Creation

    En colaboración con FIU HouseEyesberg Studio y TelenoikaPatrocinado por adidas Originals.


  • DMX y Cintas de Led

    Metodologia:
    En el taller se analizará el uso de la luz como potencia inmersiva
    sobre todo en instalaciones desde el punto de vista teórico y
    práctico. En él se abordarán desde diferentes hardwares y
    sof twares como práct icas de concepción envolviendo
    composiciones de iluminación.