Mon, 25/03/2013 - 09:07 · per edrok
taller electronica
cicle-tallers

Taller d'electrònica bàsica i circuitbending

Data del taller: 
06/05/2013 - 18:00 to 22:00
07/05/2013 - 18:00 to 22:00
08/05/2013 - 18:00 to 22:00
09/05/2013 - 18:00 to 22:00
10/05/2013 - 18:00 to 22:00
Inscripció: 
Tancada
Preu: 
70 €

[Impartit per Axel Guillaumet]
#Lloc: Telenoika, Carrer St Pau, 58
#Dates: 6 al 10 maig 2013 de 18-22h (Total 20h)
#infoscripció: tallers@telenoika.net

Electrònica bàsica, el soldador i el multímetre, interpretació de circuits i la comunitat web.
Exemples pràctics de construccions bàsiques: "Pong" / "AtariPunkConsole" / circuitbending.

Per a neòfits o acabats d'iniciar en l'electrònica.
El tallerista es podrà emportar el dispositiu construït.


La inscripció del taller són 50 euros i el cost del material electrònic són 20 euros.
El preu total del Taller són 70 euros.



Día 1 - Electrónica básica - Teoría: Estudiar los componentes pasivos/activos (resistencia, bobina, condensador, alimentación) / Semiconductores (integrados y transistores) / Leer un esquema / Ley de Ohm (noción tensión, corriente y resistencia).

Día 2: Uso del multimetro / Que es un circuito impreso (fabricación, montaje).

Día 3: Aprender a soldar / Presentación de los recursos disponibles en Internet / Presentación de circuit-bendings.

Día 4 y 5: Realización y montaje de kits. (AtariPunkConsole, videojuego PONG)

Axel Guillaumet, enginyer electrònic nascut a Dijon (França), investiga i desenvolupa projectes de recerca d'electrònica, com el GenVJ, impressores i talladores làser, és membre de Telenoika i administra Hypernoika, http://hypernoika.cc

Mes tallers

  • Tècnica audiovisual aplicada a l'escena



    Destinataris:
    El taller està dirigit a totes aquelles persones interessades en ampliar coneixements d'audiovisuals i posar-los en pràctica al món de les arts escèniques.
    Qualsevol persona interesada, estudiants de comunicació audiovisual, publicitat, editors de video, cinema documental, artistes visuals i profesionals del sector audiovisual o del sector de les arts escèniques
    ------------------------------

    Descripció:
    # Taller Tècnica de Video

    · Projectors _ Tecnologies LCD vs DLP
    Analitzarem les diferents tecnologies de projecció

  • Taller de Stop Motion

    Amb els estudiants de la Pinya, hem reconstruït tot el cicle de vida de les abelles, i hem parlat del perill de la seva extinció, un dels quals és el de les vespes asiàtiques. Les vespes asiàtiques han arribat aproximadament en 2010 a Espanya des d’Àsia, i són un veritable perill per a les abelles, ja que la vespa asiàtica adulta s’alimenta d’altres insectes i invertebrats. Per aquest motiu les nostres abelles siguin el sustent ideal en la fomentació de la seva dieta.

  • CO-EVOLUCIÓ. Taller de creació de vídeojoc i mapping

    Taller de creació d'un videojoc gegant que ocupa tota la sala. Els participants poden crear el seu personatge fent-se una fotografia, i dibuixant l'animació d'una abella. També poden crear els paissatges, els recorreguts de les abelles, l'abella reina i el rusc de l'eixam. Una altra fase del taller és la creació de perills dibuixant-los i enganxant-los en objectes per després incorporar-los a la pantalla. Els perills seran obstacles per les abelles i dificultaran el seu recorregut per tornar al rusc.

  • Producción de Fulldome en tiempo real con Processing

    Alba G. Corral imparte este taller de Producción de Fulldome en tiempo real con Processing. El taller consiste en aprender el workflow necesario para crear una pieza en formato fulldome 360 a través de un lenguaje de programación tan conocido como el processing y en este caso usando la librería planetarium. Para aquellos que no lo conocen, Processing es un lenguaje de programación y un entorno de desarrollo integrado de código abierto basado en Java, de fácil utilización, y que sirve como medio para la enseñanza y producción de proyectos multimedia e interactivos de diseño digital.

  • Iniciación a Unity para artistas visuales

    Objetivos
    Obtener conocimientos básicos del uso del entorno Unity
    Introducción al lenguaje de programación de Unity(C#)
    Aproximar el entorno Unity a creadores y artistas, y ver la posibilidades que ofrece para proyectos visuales
    Aprendizaje del uso de Unity en nuestro flujo de trabajo
    Creación de un pequeño proyecto personal con Unity
    Aprender a usar inputs externos para poder crear proyectos audioreactivos e interactivos.
    Aprender a crear contenidos para diferentes tipos de salida: Realidad virtual, domo, etc.