Concert Esser+Lissajous : 20 des 07 / niuBcn # 20.30h.
ESSER:
Miguel Gozalbo i Ignasi Álvarez improvitzen amb eines digitals fetes a
mida a partir de concepcions heterodoxes del processat de senyals. Els paissatges audiovisuals que
en resulten tenen un alè vital propi, casi com si, de cop, les màquines inerts don sorgeixen es
pobléssin déssers vius.
Lespectacle pot recordar el plaer simple dels jocs de marcianos, però
veient-los improvitzar ens adonem que es tracta de la lluita aferrissada daquests músics per
ajudar en els dolors de part duns nous essers que, desde dins de les màquines, ells mateixos han invocat.
Improvitzacions sobre Corbes Lissajous:
DIMA-VJ:Un concert
didàctic, experimental i sonorovisual basat en la síntesi analògica de
so i la visualització de les ones sonores en un oscil.loscòpi.
didàctic, experimental i sonorovisual basat en la síntesi analògica de
so i la visualització de les ones sonores en un oscil.loscòpi.
L'autor ens transporta partint
dels intervals purs de la música per un seguit de païsatges sonors i llurs repersentacions visuals
completament fidels al so i al seu comportament, un univers de figures i textures generades pel so.
ESSER:
Miguel Gozalbo i Ignasi Álvarez improvitzen amb eines digitals fetes a
mida a partir de concepcions heterodoxes del processat de senyals. Els paissatges audiovisuals que
en resulten tenen un alè vital propi, casi com si, de cop, les màquines inerts don sorgeixen es
pobléssin déssers vius.
Lespectacle pot recordar el plaer simple dels jocs de marcianos, però
veient-los improvitzar ens adonem que es tracta de la lluita aferrissada daquests músics per
ajudar en els dolors de part duns nous essers que, desde dins de les màquines, ells mateixos han invocat.
Improvitzacions sobre Corbes Lissajous:
DIMA-VJ:Un concert
didàctic, experimental i sonorovisual basat en la síntesi analògica de
so i la visualització de les ones sonores en un oscil.loscòpi.
didàctic, experimental i sonorovisual basat en la síntesi analògica de
so i la visualització de les ones sonores en un oscil.loscòpi.
L'autor ens transporta partint
dels intervals purs de la música per un seguit de païsatges sonors i llurs repersentacions visuals
completament fidels al so i al seu comportament, un univers de figures i textures generades pel so.