Ir al contenido principal
Telenoika
|

Ableton Live users Meeting : 8 juny 2012 / Telenoika

DEDO és un nou col·lectiu d’usuaris d’Ableton Live, que es reunirà el proper divendres 8 de juny a Telenoika (C/Sant Pau,58, Bcn), a les 18h.
«Volem unir a tot amant del programa Ableton_Live i compartir tots aquests petits trucs, sons, enllaços, dubtes, etc. i poder així improvisar amb altres artistes. Per a això, vam crear els «Ableton Live users meeting», esdeveni- ment que serà publicat amb suficient antelació al nostre web i xarxes socials

La participació és totalment oberta a tot el públic. L’únic que necessites és portar el teu equip (si vols improvisar) o simplement venir a compartir coneixements.»

dedocolectivo@gmail.com