

SPA*22 – Xavi Godàs + EasyKL / 19 nov 2010
|
En aquest SPA gaudirem d’un doble live: el músic Xavi Godàs ens presentarà el seu últim treball, i EasyKL ens aproparà al seu univers visual. EasyKL és un videoartista sortit dels tallers de Telenoika. Criat a casa a base de zapping televisiu s’inicia ara en la edició de video a temps real, tot i que encara evita registrar els directes, considerant-los «material perible» Disfruta amb la reinterpretació de les peces visuals, samplejant clips i reendreçant la seva sequència.
Xavier Godàs , aquest barcelonès s’endinsa més seriosament dins el món de la producció amb les seves dos primeres referències (6 a.m) publicades sota el pseudònim de “Lego”al netlabel Elektrokuts Records (Madrid). Més endavant i gràcies a la seva estada al Regne Unit, publica una referència més (Dkay) al netlabel “Horseplay Records” (U.K); allunyant-se aquest cop del techno més contundent predominant en els seus primers treballs. Ara, sota el pseudònim de “Brun”, segueix experimentant i produint nous treballs d’estils ben diversos, passant del techno a l’electrònica més emotiva, el dubstep o el dubtechno. És aquesta diversitat d’estils la que intenta mostrar en la seva nova faceta com a DJ. |
|
En aquest SPA gaudirem d’un doble live: el músic Xavi Godàs ens presentarà el seu últim treball, i EasyKL ens aproparà al seu univers visual. EasyKL és un videoartista sortit dels tallers de Telenoika. Criat a casa a base de zapping televisiu s’inicia ara en la edició de video a temps real, tot i que encara evita registrar els directes, considerant-los «material perible» Disfruta amb la reinterpretació de les peces visuals, samplejant clips i reendreçant la seva sequència.
Xavier Godàs , aquest barcelonès s’endinsa més seriosament dins el món de la producció amb les seves dos primeres referències (6 a.m) publicades sota el pseudònim de “Lego”al netlabel Elektrokuts Records (Madrid). Més endavant i gràcies a la seva estada al Regne Unit, publica una referència més (Dkay) al netlabel “Horseplay Records” (U.K); allunyant-se aquest cop del techno més contundent predominant en els seus primers treballs. Ara, sota el pseudònim de “Brun”, segueix experimentant i produint nous treballs d’estils ben diversos, passant del techno a l’electrònica més emotiva, el dubstep o el dubtechno. És aquesta diversitat d’estils la que intenta mostrar en la seva nova faceta com a DJ. |
Aquest divendres hem gaudit amb la presència de’n Xavi Godàs aka Brun, un barceloní inquiet amb les noves tendències musicals, que amb la seva MachineDrum i el seu ordinador ens ha mostrat tota una serie de propostes sonores dignes de qualsevol sala de ball actual. Minimal-tech-house de qualitat juntament amb una sessió de Vj EasyKL, ambientant adequadament el petit local de Riereta.