El proper dimecres 7 de Febrer inaugurem nova seu de Telenoika a Riereta.
I ens agradria celebrar amb vosaltres aquesta nova etapa compartint espai
amb la gent de Riereta.
Us proposem venir a actuar! A intervenir en la JAMav que obra el
2007 carregat de noves perspectives i il·lusió. A compartir tecnologia i
emocions…
07//02//07 :: 19 a 22 h
a Telenoika
c. de la Riereta, 5 baixos
rAVal, Barcelona