Ir al contenido principal
Telenoika
|

Experimentació KinectToPin x Insectotròpics: 4 des / a Telenoika

Experimentació KinectToPin
pels Insectotròpics

// amb Kinect i AfterEffects

#dia: 4 de desembre de 2012, de 17h a 22h
#lloc: a Telenoika, St Pau, 58 – Raval
#portar: Processing instal·lat, Kinect si en teniu.
#entrada lliure

Des de Insectotròpics us proposem unes jornades d’experimentació col.lectiva de noves tècniques de representació escenogràfica.
La primera jornada la volem dedicar a investigar les possibilitats de «KinectToPin», aplicació de Processing que utilitzarem per connectar Kinect a AfterEffects i podrem animar personatges en 2D.
Seguirem els tutorials publicats a la seva pàgina i investigarem les seves possibles aplicacions.

Seran unes jornades d’experimentació, no és un taller amb professor, ens equivocarem, ens encallarem però ens en sortirem. Qualsevol ajuda serà benvinguda.

Per a més informació KinectToPin: http://kinecttopin.fox-gieg.com/kinecttopin/