Experimentació KinectToPin x Insectotròpics: 4 des / a Telenoika
Experimentació KinectToPin
pels Insectotròpics
// amb Kinect i AfterEffects
#dia: 4 de desembre de 2012, de 17h a 22h
#lloc: a Telenoika, St Pau, 58 – Raval
#portar: Processing instal·lat, Kinect si en teniu.
#entrada lliure
Des de Insectotròpics us proposem unes jornades d’experimentació col.lectiva de noves tècniques de representació escenogràfica.
La primera jornada la volem dedicar a investigar les possibilitats de «KinectToPin», aplicació de Processing que utilitzarem per connectar Kinect a AfterEffects i podrem animar personatges en 2D.
Seguirem els tutorials publicats a la seva pàgina i investigarem les seves possibles aplicacions.
Seran unes jornades d’experimentació, no és un taller amb professor, ens equivocarem, ens encallarem però ens en sortirem. Qualsevol ajuda serà benvinguda.
Per a més informació KinectToPin: http://kinecttopin.fox-gieg.com/kinecttopin/